Subject: Sportland Kõrvemaa kevadjooks 2025
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 18:13:56 +0200

Tere,

Edastan taotluse kooskõlastuse saamiseks üritusele – Sportland Kõrvemaa
Kevadjooks 2025.

Sündmus saab toimuma 27. aprillil 2025

Kirjalisas on lisaks taotlusele ja liiklusskeemile veel rajakaardid 16 km
ja 6 km distantsidele.

Tegemist on samade radadega, millel toimus võistlus ka eelmisel aastal.

Lisainfo võistlusel kohta: https://sport.sportlandkorvemaa.ee/

Palun andke märku, kui on küsimusi!

Gisela Needrit

Võistluse peakorraldaja

56957333

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Virus-free.www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.